piątek, 27 stycznia 2017

Wielka porcja plakatów






Dzisiaj mam dla Was wyjątkową niespodziankę. Wielu z Was zapewne zna te plakaty z facebookowej grupy ---> Grupa Fb a niektórzy zobaczą je po raz pierwszy. Mam nadzieję, że wśród tak dużej ich liczby każdy znajdzie coś dla siebie.

Zdecydowałam się umieścić je na blogu ze względu na ogromne zainteresowanie jak i częste pytanie o ich udostępnienie, tak więc żeby było wygodnie zarówno mnie jak i Wam postanowiłam, że zawitają one na bloga.

Plakaty znajdują się w spakowanym folderze, który po pobraniu należy wypakować  (najlepiej za pomocą tego programu - WinRAR) a następnie odnaleźć wśród plików pdf ten który podoba nam się najbardziej i wydrukować :)

Zapraszam do pobierania i udostępniania plakatów.

Pakiet plakatów - POBIERZ







Plakaty są wyłącznie do użytku własnego, niekomercyjnego bez prawa sprzedaży i czerpania z nich korzyści majątkowych. 

13 komentarzy :

  1. Śliczne :))! Bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/27/2017

    Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/27/2017

    po otawrciu pliku Anie boży otwiera się tekst modlitwy bez kotwiczek...czy tylko ja mam taki problem...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś się nieźle napracować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/27/2017

    Piękne! Dziękuję w imieniu swoich córek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2/01/2017

    Super !!! Naprawdę ekstra dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piękne plakaty :* szykuje się mała rewolucja u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te plakaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    Niestety w wypakowanych plikach nie mogę znaleźć ostatniego plakatu z tęczą. Czy można to uzupełnić. Plakaty piękne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://drive.google.com/file/d/0B2KExTb-iFTTUXdUTjhyV01VQkU/view?usp=drivesdk

      Usuń
  10. Świetne plakaty, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń