środa, 7 września 2016

Dziecięce plakaty do pobrania





Od jakiegoś czasu blog świeci pustkami...i przyszedł czas żeby to zmienić. Dość odpoczynku i leniuchowania. Troszkę twórczości nie zaszkodzi. Pomalutku do Was wracam a, że z pustymi rękami się nie przychodzi mam dla Was na początek małą niespodziankę w postaci kilku dziecięcych plakatów do pobrania.

Plakaty dostosowane są do wydruku w formacie A4. Wszystkie jak zwykle do pobrania w wersji pdf coby nie straciły na jakości.

Pobierajcie do woli i udostępniajcie :) Pamiętajcie jednak, że te plakaty (jak i wszystkie mojego autorstwa a dostępne na tym blogu do darmowego pobrania) są tylko i wyłącznie do użytku własnego, niekomercyjnego - bez prawa ich sprzedaży.


Miś - POBIERZ

Aniele - POBIERZ



Do Ciebie Boże - POBIERZ



Rudy lis - POBIERZ


 Słodkich snów - POBIERZ
P.S. Jeżeli macie jakiś życzenia co do plakatów, jakie chcielibyście móc pobrać piszcie śmiało tu w komentarzach :)

22 komentarze :

  1. Anonimowy9/07/2016

    Fajnie ze znowu jesteś!moze jakies geometryczne plakaty dla rodzicow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście będą "dorosłe" plakaty :)

      Usuń
    2. Anonimowy5/12/2017

      Świetna robota:D pobrałam chmurkę.. ale mam pytanie:p Jest opcja, żeby chmurkę delikatnie przyciemnić? Po wydrukowaniu jest słabo widoczna :( Ola

      Usuń
  2. Pobrałam Lisa i Misia <3 Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że plakatu się podobają :)

      Usuń
  3. Przygarniamy Misia i sny :) dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne! Nie mam dzieci, ale sama jestem dużym dzieckiem i chętnie sobie powieszę w pokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisek króluje, chociaż miś i chmurka niczego sobie :-) mam już kilka wcześniejszych plakatów od Ciebie, które pasują do pokoju dziecięcego, teraz będzie jeszcze trudniejszy wybór, który powiesić. Dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, a co najważniejsze napisy po polsku, większość jest zazwyczaj po angielsku, nawet jeśli zostały stworzone przez polskich autorów.

    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym mile widziała dla nie co starszych dzieci, szkolnych np. tabliczka mnożenia, kontynenty itp. :D Za dotychczasowe bardzo dziękuję, są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, chciałam napisać to samo ;)

      Usuń
    2. O..byłoby super! Ja planuję niektóre powiesić w klasie! :)

      Usuń
  8. Anonimowy9/08/2016

    Dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne :) pobrałam ostatni, bo jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ☺ miś i chmurka ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ☺ miś i chmurka ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Super plakaty:) A może dać jakieś z motywem Arktyki :) Pingwiny, misie polarne, wieloryby, morsy, góry lodowe, itp? Obecnie urządzam pokój dla dzieci z takim motywem :)Plakat byłby super dopełnieniem ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za darmowe udostępnianie i za pracę włożoną w te projekty! Cudownie że są osoby robiące dla innych "coś" bezinteresownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za cudne plakaty, za Twoja pracę :) zakochałam się w ;lisku i modlitwie, luż niedługo zawisną w pokoju mojego 6-latka :) dziękuję raz jeszcze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Miś, chmurka, lisek <3
    Do pokoiku mojego synka pasowałby króliczek w odcieniach szarości i mięty. Czy można prosić o taki plakat?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, pięknie tworzysz! Czy mogłabym użyć misia jako tło do plakatu reklamującego, oczywiście zaznaczając, skąd pochodzi grafika? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7/06/2018

    Czy mozna drukować w formacie 30 na 40? Czy jakość będzie słaba?

    OdpowiedzUsuń