sobota, 26 listopada 2016

Przepiśnik w formie kart do pobrania



Kucharz ze mnie średni ale mam kilka ulubionych i co najważniejsze sprawdzonych przepisów które mimo wszystko wypadają mi z głowy. Potrzebowałam jakiegoś małego ratunku by móc zapisywać przepisy warte uwagi. Zwykły zeszyt zajmuje zbyt wiele miejsca a ja wole minimalizm. Dlatego na potrzebny własnego powstał prosty przepiśnik w formie kart z 3 motywami.

Karty można w łatwy sposób przechowywać w niewielkim pudełeczku i mieć je zawsze pod ręką. Może też być to wspaniały prezent na nadchodzące święta.

Pełna dowolność w użytkowaniu :)

Polecam druk na papierze ksero o gramaturze 300g/m2. U mnie sprawdziło się idealnie. Teraz pozostaje tylko wpisać swoje ulubione przepisy, zaopatrzyć się w piękne pudełko i korzystać.

A chętnych oczywiście zapraszam do pobierania i udostępniania ;)

Przepiśnik - POBIERZ 






 Ja swoje przpiśniki zrobiłam z kolorowym tyłem. Oczywiście możecie zostawić je niezadrukowane, jednak gdyby przypadła Wam do gustu moje wersja zapraszam do pobrania plików.

Tył szary - POBIERZ 
Tył żółty - POBIERZ 
Tył różowy - POBIERZ
Tył miętowy - POBIERZ 





1 komentarz :

  1. Anonimowy2/01/2017

    są niesamowite ... będą idealnie pasować jako przepiśnik na stronę https://www.facebook.com/dobra.strona.IO :* Na pewno podlinkuję do Twojej strony :*

    OdpowiedzUsuń